5 Żywioł
Dzięki 5-mu Żywiołowi Twój koń może
korzystać z maści wybranych losowo spośród żywiołów wody, ziemi,
powietrza, ognia lub metalu. Dodatkowo, zwierzę zdobywa premię:
Ziemia: +3 do ujeżdżania
Powietrze: +3 do skoków
Ogień: +3 do prędkości
Woda: +3 do wytrzymałości
Metal: +3 do wszystkich umiejętności
Tylko konie, które mają co najmniej 1,5 roku mogą używać 5-go Żywiołu.
***
Chmurka
Dając koniowi Chmurkę możesz go odmłodzić o 4 miesiące i zyskać 2 punkty dorastania!
Pamiętaj jednak, że ten przedmiot nie postarza konia, nie wpływa też na historię akcji. Jeśli dasz ją koniowi o 4 po południu, koń odmłodnieje o 4 miesiące, ale godzina w historii akcji pozostanie bez zmian. Chmurka nie wpływa na poziom energii, zdrowia i morale.
Możesz dać do 20. Chmurek koniowi w wieku od 5. do 30. lat.
***
Czarna Orchidea
Czarna Orchidea przywraca całą energię Twojego konia: poziom zdrowia, energii i morale zostaje podniesiony do 100%.
Wszystkie informacje pochodzą ze strony www.howrse.pl
Ciąg Dalszy rzeczy z CR nastąpi ;) .
Pamiętaj jednak, że ten przedmiot nie postarza konia, nie wpływa też na historię akcji. Jeśli dasz ją koniowi o 4 po południu, koń odmłodnieje o 4 miesiące, ale godzina w historii akcji pozostanie bez zmian. Chmurka nie wpływa na poziom energii, zdrowia i morale.
Możesz dać do 20. Chmurek koniowi w wieku od 5. do 30. lat.
***
Czarna Orchidea
Czarna Orchidea przywraca całą energię Twojego konia: poziom zdrowia, energii i morale zostaje podniesiony do 100%.
Wszystkie informacje pochodzą ze strony www.howrse.pl
Ciąg Dalszy rzeczy z CR nastąpi ;) .
Bella
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz